sisplaau ajudaa problemes amorosos
hola!!
fa poc temps he tornat amb el meu ex.. però en aquell temps que no estabem junts vaig coneixer a una persona especial.. i ara no se que fer , es normal que m'agradin els dos?? el meu ex em va treure la virginitat i em viscut moltes coses junts, i me'l estimo molt, però l'altre es maravellòs i em cuida com a ningú pero ell es major d'edad nose.. ajudaa!! sisplau!!
InterPersonal

Hola Laura!
I tant que pot passar que sentim atracció o que ens agradin dues persones al mateix temps. De totes maneres, si tens dubtes i no tens les coses clares, pren-t'ho amb calma i no et pressionis. Pren una mica de distància per valorar quin dels dos t'agrada realment i amb quin dels dos vols iniciar o continuar una relació de parella, o si finalment no vols estar amb cap dels dos. No tinguis pressa!
Valora pros i contres de cada un i escolta que diuen els teus sentiments. Veuràs com si prens una mica de distància, escoltes el teu cor i el teu cap, trobaràs la millor opció. Escollir entre dues coses bones, la millor, no és gens fàcil!
Esperem que puguis aclarir els teus sentiments i que prenguis la millor decisió per tu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat