Ayudaaaa
Hola, soy una chica de 17 años y me gusta un chico de mi instituto. Tiene mi edad y hablamos cada día por el whats desde hace ya 5 meses. Cada día me gusta más y no se que hacer porque le cuesta mucho hablarme en persona. A finales del curso pasado me hablaba sin problema y cuando nos encontrábamos en las fiestas también, y me desconcierta que ahora le de vergüenza hablarme en persona. Tenemos amigos en común y me han dicho que si le da vergüenza de golpe y porrazo por algo tiene que ser y yo no se que hacer. No se si decirle lo que siento o callármelo porque tengo miedo que se pierda la relación de amistad que tenemos. Aparte de eso, parte de su grupo de amigos no para de hacerle una presión grupal y por comentarios que puedan hacer sus amigos creo que no me habla en persona.
No se que pensar ni que hacer y soy muy vergonzosa como para decirle las cosas claras y a la cara, pero necesito soltárselo todo ya.
¿Qué puedo hacer?
InterPersonal

Hola dgil98!
Heu parlat d'aquestes dificultats que notes que té a parlar-te en persona o del canvi que has observat des de finals del curs passat fins ara?
Tens diferents opcions: Pots quedar-te com estàs i seguir parlant per WhatsApp amb ell, coneixent-vos millor i deixant que el temps vagi definit la vostra relació. Per altra banda, també pots proposar-li de quedar un dia tots dos sols i valorar aleshores si és el moment de preguntar-li sobre els seus sentiments o d'exposar-li el que tu sents (assumint el risc que això comporta).
Com saps, un cop decidim expressar allò que sentim per algú correm el risc de no ser correspostos i que la vostra relació d'amistat se'n vegi afectada. Però pensa també que pot passar just el contrari i aleshores haurà valgut la pena fer el pas. No tinguis pressa, tanteja el terreny, deixa anar alguna indirecta subtil i fixa't en quina és la seva reacció. Valora tu mateixa quin és el millor moment per fer el pas si tens tan clar que ho vols fer!
Esperem que us vagi molt i molt bé! Ja ens explicaràs!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat