Psicòloga
Hola, espero que em contestis aquesta pregunta.
La veritat és que entre les professions que m'agradaria estudiar, hi ha la de psicologia. Sé que en el consultori es fan preguntes sobre amor, amistat i tot això psicologic. Però tu, com a psicologa, espero que em puguis contestar encara que no vingui al cas.
M'agradaria saber una mica què s'estudia exactament i amb quins coneixements acabes al final de carrera. ( No cal que m'ho expliquis tot, un resum breu per fer-men a la idea) Siusplau, em faria molta il·lusió saber una mica més com funciona tot el món de la psicologia.
Moltes gràcies!! :) <3
InterPersonal

Hola!
Que bé que t'interessi el món de la psicologia! Dins del Grau de Psicologia trobaràs diferents itineraris formatius (clínic, educatiu, àmbit del treball i dels recursos humans...) que aniràs definint un cop iniciïs els estudis. Tindràs assignatures com psicobiologia, estadística, psicometria, psicopatologia, avaluació psicològica, psicologia de l'educació, entre moltes d'altres.
De totes maneres, trobaràs informació molt més ampliada als webs de les diferents universitats de Catalunya que ofereixen el Grau de Psicologia. Et recomanem que facis una bona cerca per internet i veuràs com trobes allò que busques. També pots trucar-hi demanar tota aquella informació que necessitis i resoldre tots els dubtes que tinguis. Estigues atenta a les jornades de portes obertes que fan algunes universitats per poder-hi anar i assabentar-te de tot allò que pot ser del teu interès!
Recorda que és important que triïs un bon itinerari a batxillerat que et permeti accedir a la carrera que finalment vulguis!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat