Problemes d'amor:(
Hola! Estic tenint unes semanes una mica merda ja que fa unes 3 semanes casi 4 ho vaig deixar amb el meu novio el qual portaba amb ell 5 mesos casi 6, el problema era que era a distancia i ell em va deixar d'estimar i ho vam deixar.. vam seguir parlant i tal, i som molt bons amics pero es que avui m'ha dit que esta amb una noia a la cual desde que surtia amb mi coneix i a mi no em cau gens ve perque veia que ella em volia treure al meu novio i aixi ho a fet, ara ell esta amb ella pero diu que no esta enamorat d'ella pero que es sent molt be amb ella i tal.. que puc fer per obligar-lo?
Gracies!:)
InterPersonal

Hola Moniica!
Com saps, les relacions que han estat importants per a nosaltres no es poden oblidar, però sí que podem aconseguir que, de mica en mica, puguem recordar-les sense que això ens faci patir i sense tant de dolor. Pensa que tot és molt recent encara i és del tot normal que et sentis així.
Si ell ja no sent res per tu, i ara ha decidit iniciar una nova relació, és cosa seva, l'única cosa que podem fer és acceptar-ho i respectar-ho. La nostra recomanació és que prenguis una mica de distància entre vosaltres. Si ja existeix la distància física, intenta que també sigui virtual. Aprofita aquest temps per centrar-te en tu, en estar bé, en allò que t’agrada i en coses que et proporcionin benestar: estar amb les teves amigues, gaudir d’un bon sopar, compartir moments amb la família, pots apuntar-te a practicar algun esport... Posa el focus en tu i veuràs com de mica en mica aniràs estant millor.
Recorda que superar una ruptura de parella és un procés que requereix temps. Així que no defalleixis!
Una abraçada ben forta Moniica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat