"Quien no quiso cuando pudo, no podrá cuando quiera"
Hola! m'agradaria saber que podria fer en aquesta situació...
A principis d'aquest estiu hi havia un noi que es va enamorar de mi i ha estat tot l'estiu per mi però yo no estaba segura perquè el meu ex nòvio em va fer molt de mal i encara no sabia si em podia fiar tan ràpidament d'un noi un altre cop... Li vaig dir que necessitava temps per pensar i jo estava una mica borde amb ell. Quan vam començar l'institut li vaig dir que havia sigut tonta pero no veure el que tenia perquè ha sigut el noi que més ha fet per mi i que m'he enamorat d'ell... Ell em va dir que ja no sentia el mateix perquè ho ha passat malament aquest estiu... Jo no se que fer perquè em panedeixo molt del que he fet i ara estic desesperada i sempreplorant. Encara quel'obro tots els dies per saber com esta y li dono els bons dies i les bones nits ell mo està massa receptiu... El seu millor amic m'ha dit que ell té dues i això vol dir que encara no ha descartat de tot lo de estar junts... Jo em vull esforçar tots els dies per tenir-lo al meu costat perque l'estimo i suposo que "Quien algo quiere, algo le cuesta" que puc fer?
InterPersonal

Hola clanguita! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Dooncs està bé que si veus que et vas equivocar intentis veure si es pot arreglar...Si que pot anar bé o malament, perquè ell és molt clar que et va dir que no...Però deixa-li un temps per anar reflexionant i estigues allà, sense egoviar però per donar-li seguretat de que aquest cop estàs preparada per amntenir una relació i uqe no sortiràs corrent i que t'agrada de veritat. Ell necessita també veru aquesta part! Pensa-t'ho bé, més enllà de si vol ell o no, pensa bé si estàs disposada a afrontar i solucionar el que etva fer abandonar-lo. Endavant!