Amor d'edats
Hola! Gràcies per llegir-me, aquí va el meu problema, va sobre 2 nois i jo.
Tinc 17 anys i desde fa un parell d'anys que m'agrada un noi que en té 24, sempre hem tingut una amistat una mica "picant" per dir-ho d'alguna manera. Les paraules sempre van amb segones, tontejem bastant però d'una manera molt indirecta; mai a passat res. Ara aquest setembre vaig coneixer un noi que sento algo per ell, el punt curiós del tema es que també té 24 anys i és amic de l'altre noi; ells dos no saben que em tenen com amiga en comú i tampoc els hi he dit.
Desde fa un temps que no parlo molt amb el primer noi però si ens trobéssim seria com si no hagués passat el temps. Per part meva m'agradaria donar una oportunitat al segon noi però no se com fer-ho. És el tipus de noi el qual sembla que no li importa el que pensin d'ell i és un bon amic. La veritat és que només parlem en contades ocasions (quan ens veiem a la cara i ja) però per curta que sigui la conversa acabem rient. M'agradaria que em veiés com a algo més i que féssim un pas endavant sense que fós molt directe i acabés pensant que "una cria està penjada per ell".
Què puc fer perquè tingui ganes de parlar-me? Com faig perque noti que estic allà?
Gràcies per llegir-me.
InterPersonal

Hola @greype4rl
Sóc l'Eli AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs mira, perquè algu tingui ganes de parlar-te, primer depèn d'ell, però si que és cert que si estem de bon rotllo és més fàcil. Per exemple, pensa en coses que ja et funcionin amb ell : coses aparlar, a fer...etc i ves-les practicant. Pensa també que potser ell ja en té ganes però que potser està ocupat...I de tan en tan diga-li alguna cosa i estigues uns dies sense, eprquè així a ell li vindran ganes, perquè haurà trobat a faltar els vostres riures!! I sobrett seguiu rient i això portarà més bon rotllo! Piano piano i anar fent!
Eli Aulet