Vaia noi..
Hola adolescents, estic molt farta del que em passa :(
El cas es que coneixo a un noi de 17 anys ( jo en tinc 13 ) que portem cada dia des del 5 d'agost parlant.
La nostra relació es ''d'amor-odio'' ja que ens ha passat de tot. Hem sigut ''mejos'', hem estat de tonteo i fins i tot ens hem estat a punt de suicidar l'un per l'altre per problemes que tenim en comú.
Ja no sé que fer perquè no me'l puc treure del cap i té novia des de fa quasibé 1 any - SÍ, VAM ESTAR DE TONTEO TINGUENT NOVIA -.
Estic farta de que com la novia és una envejosa, creu que tenim algo i vol tenir-me tan lluny d'ell possible.
No sé què em passa ara mateix, tan aviat estem riguent com em borra els comentaris d'Instagram perquè la novia no s'enfadi.
Sento que no m'agrada però em fa molta rabia veure les seves fotos ''liant-se''.
AJUDEU-ME SI US PLAAU!
InterPersonal

Hola Cinta ! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
DOncs entenc que no t'agradi veure que borra els comentaris!! És natural....El problema és que sembla que ell ara mateix no vol deixar a la nòvia. Se que és dur però és la realitat que hi ha davant!! I fer-nos grans vol dir que a vegades hem d'acceptar coses que no ens agraden i avançar per un altre camí. Hi ha una frase amb anglès que es diu: If nothing goes right go left!!! Docns a vegades és això el que hem de fer, perquè no tenim el dret a fer canviar els altres, no podem canviar la realitat i a més no podem seguir negatius i tristos perquè el món no va com volem!! Hi ha moltes altres opcions que no veiem i ens estem perdent quan estem parats!!! Endavant!!