Segueixo al cor o a la ment?
Hola adolescents,
tinc un problemon... I es que m'agraden dos nois. Un es molt bo amb mi, molt detallista amb mi, molt bona persona amb la gent, i no sóc res superficial pero... És més feito... Ell te 18 fets aquest any i jo només en tinc 15. L'altre noi es molt més guapo, súper fort i només té un any més. És el típic que sense conèixer jo pensaria que l'únic que vol es liarse per liarse, pero tambe es molt majo... Els dos em van dir que m'estimaven i jo doncs sento algo pels dos pero no se per quin sento algo més fort... Els dos viuen a Barcelona per tant em fa por de que el de 16 sigui com la primera impressió i com que jo no m'enteraria perque visc a una altre província doncs me poses les banyes. No sé que fer i necessito Consell, i no em val el de segueix el teu cor perque està dividit. El que passa es que m'atrau mes el de 16 anys pero el cap me diu que no l'esculli a ell perque acabaré mal. Amb el de 16 anys ens enfaden molt pero sempre ho acabem arreglant i amb el de 18 mai ens hem enfadat i em regala cosetes. Tinc dependència dels dos, es a dir si no parlo amb ells els trobo a faltar pero amb el de 18 crec que em coneix mes, que parlem mes i de temes variats, en canvi amb el de 16 quan parlem son d'emoticonos i de que faríem si ens veiéssim. No us demano que esculliu per mi (tot i que estaria be xD) perque se que no podeu pero... Impressions, o consells no se, algo.
Gracies
InterPersonal

Hola V!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs primer de tot el me´s important és que et falten dades per poder prendre una decisió! É s una decisió que l'has de prendre tu i el que sembla han de passar més coses i coneixer una mica més cap on tira cada història i com són ells realment per a què tu puguis decidir què vols i quin vols. Marca't un temps i intenta'ls conèixer!!!
Per altra banda, t'hauras de treballar el tema de la dependència! A tots ens agrada rebre missatges i parlar amb ui ens agrada, però això no es pot convertir en una dependència. Fes activitats i plans teus per estar una mcia per tu i els teus, evitant estar tot el dia entorn els dos nosi! Aquest és el consell que t'ajudarà a veure clar què vols
Endavant