MASSA PETITA?
Hola!Hi ha un tema que fa bastant que em ronda pel cap... Aquesta setmana ha sigut molt estranya! Ha sigut la primera vegada que he fumat, la primera vegada que he begut i la que m'he liat! I tinc 13 anys, creieu que sóc massa petita? :( Gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Docns entenc que t'hagi resultat estrany haver fet tantes coses noves en una vegada...és natural!! Doncs no se què dir-te amb el tema de l'edat. Clar que ets jove! És evident!! El més important però és que decideixis per a quina finalitat ho fas' què vols aconseguir? com ho fas per tal de poder acceptar després les conseqüències ( enganxar-te al tabac, fer-ho quan toca perquè quan no toca i ho fas pots tenir problemes, no passar-te per no perdre el control..etc). És un tema que has de decidir tu sabent que si que ets jove i que vas aprenent moltes coses i que per altres has de veure si tens o no els recursos i eines suficients per saber-les afrontar si es compliquen!
ENDAVANT!