Carta i consell
Me enamore de ti como del olor de la lluvia, como una niña inocente, de la noche al dia, sin buscarlo. Han pasado casi dos años dime yo como te olvido? Solo estubimos tres semanas juntos, si te pones a pensar no es nada. Hay parejas que lo han dejado cuando llevaban 10 meses por lo menos, tu y yo no llegamos ni al primero. Creo que lo malo a sido tenerte en clase dos cursos, claro, alli podias aprovecharte de mi y usarme, decirme un monton de cosas y luego descubrir que estabas con otra... Me acuerdo perfectamente de todo, de todos los momentos vividos, las risas y los besos dados. Pero tambien de las lagrimas derramadas... Llevo 4 meses sin hablar contigo y 3 meses si verte. Ahora estamos separados por mas de 200km, no hablamos ni nada. Entonces dime porque sigo llorando por ti? Porque me duermo muchas noche llorando y pensando en ti?
Adolescents.cat necesito consell, perdo per la barrega de catala i castella i per les faltes d'ortografia. Porto molt temps llegint la vostra pagina i tots els consells que doneu, i jo ja els he intentat tots, per aixo vaig decidir publicar la consulta, per veure si amb el meu cas en particular em podrieu ajudar... Aquest noi m'ha utilizat tan com a volgut, normalment sol em parlaba per whatsapp i facebook per demanarme lio... A clase moltes vegades em poso a plorar quan recordo el seu nom, una simple paraula de 4 lletres em fa plorar, i expreso els meus sentiments en cartes... Que puc fer? Quin consell em doneu? M'he enamorat? Encara que a la petita carta no us doni molts detalls
Gracies♥
InterPersonal

Hola Sara,
Sabem que la situació que estàs vivint és molt dolorosa. A vegades ens quedem enganxats als bons records que ens han donat algunes persones i no tenim en compte tot el mal que ens han fet (com si ho perdonéssim o ho justifiquessim).
Segurament ja estàs cansada de tot aquest patiment i vols començar a passar pàgina. Això és molt bona senyal! Ja has dedicat moltes hores a plorar per ell, així que ara toquen uns altres passos:
- Posar i mantenir la DISTÀNCIA FÍSICA - és important no veure la persona en un temps. Pel que ens expliques, això ja ho tens facilitat. Sabem que pot semblar dolorós, però el fet de no veure'l, t'ajudarà a oblidar-lo.
- Posar DISTÀNCIA VIRTUAL - Deixa de seguir-lo a les xarxes socials (marca al Facebook que no t'apareixin notificacions seves a l'inici, deixa de seguir-lo a instagram, de mirar l'hora de connexió del whatsapp...).
- Posar DISTÀNCIA MENTAL - això s'aconsegueix posant el focus en tu. Deixa de centrar-te en el seu dia a dia, en què estarà fent, on serà... i centra't en tu. Fes allò que t'agrada, estigues amb la gent que t'estimes, passa estones amb les teves amigues i disfruta de la teva família. Quan sentis que estàs pensant en ell, imagina el focus que deixa d'enfocar-lo a ell i se centra en tu: tu ets la protagonista!
Tot això t'ajudarà a posar DISTÀNCIA EMOCIONAL - Seràs capaç de recordar els moments viscuts dins la nostàlgia, però sense que et causi dolor. La distància emocional també t'ajudarà a veure tots els aprenentatges que hauràs fet al llarg del camí. Serà un camí llarg, però ja l'has començat.
Molts ànims i una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat