SIUPLAU NECESITO AJUDA, ES URGENT!
hola, avans de tot moltes gracies per ajudarme.
L'altre dia vaig anar a cantar a una discoteca i vaig coneixer un noi que es perfecte!
i als pocs minuts parlant amb ell vaig comensar a enamorarme.
ell a sigut l'unic que ha fet que ovlidi al meu ex, i el millor es que m'ha dit que li molo!
pero hi ha un problema: TE NOVIA.
i hi ha un altre encara mes gran: LA SEVA NOVIA ES LA COSINA DE LA MEVA MILLOR AMIGA!
ell m'ha dit que si ens coneixem mes segurament deixaria a la seva novia per mi, pero jo no ho crec.
que puc fer?
m'agrada cada dia mes! pero em mata que tingui novia... AJUDA.
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Aquestes situacions són complicades. Entenem que tinguis ganes d'estar amb ell, però ara mateix està amb aquesta noia. Has de decidir tu quin paper vols jugar en aquest triangle. Pensa que tu també tens els teus dubtes sobre la seva sinceritat... Vols estar amb una persona que falta al respecte a la seva actual parella?
En situacions com aquestes és millor retirar-se a temps i si ell realment vol conèixer-te i estar amb tu, ja farà els passos necessaris per tallar la relació i apropar-se a tu.
Sabem que no és fàcil, però si no ens protegim nosaltres, qui ho farà?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat