Una més.
Hola, com la majoria de gent diu, em sento grassa. Bé peso casi 63 i medeixo 1'57. Tinc moolta panxa, també ns braços i cames groixudes. M'agradaria perdre sobretot la panxa ja que sempre al institut un tipic comentari d'algú estúpid per mi ho es tot. M'agradara que em poguessiu donar alguns tips d'alimentació o una dieta o que fer per no picar entre hores o superar l'ansietat( després de dinar tnc molta gana fins a les 6 o per allà).
Gràcies.
Laura Medrano

Hola!!
Doncs mira, per mala sort com ja sabràs no hi ha trucs ni dietes miraculoses, o sigui que el primer que has d'intentar assumir és que els canvis aniran venint lentament.
A part d'intentar menjar de forma equilibrada, uns 5 cops al dia i seguint les pautes que marca la piràmide alimentària, has de fer esport com a mínim 3 cops a la setmana.
Fer esport no només serveix per aprimar, sinó que ajuda a que ens sentim molt millor amb nosaltres mateixos.
Et deixo l'enllaç de la piràmide alimentària, així veuràs que els aliments que has de menjar cada dia i en més quantitat són els hidrats de carboni i les fruites i verdures.
De totes formes, et recomanem que per a que puguis tenir un seguiment, vagis al metge i que ell et recomani quin tipus d'alimentació t'anirà millor. Sobretot, no oblidis l'esport!