Enamorar-se... Del teu millor amic!
Bé... no ser per on començar!
Sóc una noi de 16 anys i estic una mica confos...
He tingut el costum de què m'agradin noies impossibles, noies que mai es fixaran en mi... Però aquesta vegada és diferent, molt diferent!
Crec que estic sentint coses per la meva millor amiga... Estic molt frustrat, perquè per una vegada que em sento còmode amb una persona la cago i ara hem començar a molar! Sóc un desastre! Ella és molt atent en mi i sempre està al meu costat per tot!
Aquests dies he estat pensant en: Que faig, li dic? M'ho callo? Deixo les coses com estant? I si en ella també li agrado?
Que faig? Ara no tinc ulls per una altra persona...
InterPersonal

Hola mees!
Fixa't que és molt complicat controlar allò que sentim i per a qui ho sentim, i a vegades pot passar que ens enamorem de la nostra millor amiga. No pensis que l'has cagat, no t'ajudarà massa i et generarà més frustració.
Valora tu mateix en quin punt et trobes i què és el que sents realment per ella. Què pot passar si li dius? Com saps un dels riscos que correm en expressar allò que sentim és no ser correspostos, i si sou molt amics, també pot passar que la vostra relació se'n vegi una mica afectada, ja que haureu de veure com ho gestioneu perquè tu no pateixis.
Tot i així, i com molt bé dius, també pot passar que ella senti alguna cosa més que amistat! Dóna't temps i intenta esbrinar si li agrada algú, si últimament t'ha parlat dels seus sentiments, etc. Valora tu mateix si és el moment oportú per fer el pas o és millor esperar una mica. Tu mateix ho notaràs!
Esperem que us vagi molt bé! :)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat