Tinc 16 anys i mai m'ha agradat ningú, què em passa?
Hola, necessito preguntar això a algú perquè és un tema que em capfica molt...
Totes les meves amigues sempre em parlen de com s'estimen al novio o al noi que els hi agrada, i se'ls hi nota que estan enamorades, lu típic de l'adolescencia, però el cas és que a mi no m'ha passat mai. He tingut un parell de novios però cap d'ells m'agradava, només vaig estar amb ells per veure si aconseguia sentir alguna cosa, perquè vull enamorar-me, però res...tota la resta han sigut rollos poc seriosos perquè ja ni intentava estar amb ningú perquè sabia que no m'enamoraria...
Ja sé que em direu que això arriba quan arriba, però sento la necessitat de sentir algo cap a algú, d'enamorar-me com els hi passa a tots els adolescents, de tenir el meu primer amor...
Què puc fer?
Gràcies per llegir, petons!!!
InterPersonal

Hola Paula!!
Doncs primer de tot dir-te que sí, que ja saps que això arriba quan ha d'arribar...però t'adjudarem amb més idees!!
Primer de tot mira amb quin tipus de nois et fixes!! A vegades ens equivoquem escollint . Per exemple, són nois que volen parella o només rotllos?
Llavors també pensa com pots fer per conèixer més gent. Si t'apuntes a noves activitats, nous plans, nous grups...Trobaràs més gent a qui escollir...
Pensa també en si tu pots fer el primer pas cap a aquells nois que trobes que us entendrieu per una relació i confia en conèixe'us i a veure què passa.
Potser algunes vegades no sortirà bé i altres segur que si!!!
Ah! i pensa també en gaudir de moltissimes altres coses de l'adolescència!! que hi ha molt epr descobrir, no només l'amor!
Endavant