SEMPRE IGUAL..."DESAMORS"
Hola! Sóc una noia i tinc problemes amb amor. A veure, tinc 15 anys, i em considero guapa, però mai he tingut nòvio...ni tan sols m'he liat, i no tan sols m'he fet un petó amb un noi. Vaje, els nois crec que també me'n consideren, cosa que em confón. Sempre em llançen mirades indiscretes, als passadissos, al carrer, al gimnàs, a l'acadèmia...I aquí és el problema, que SEMPRE es queda en miradetes, res més. Per culpa d'això, em pillo dels tios , em faig il·lusions imaginant si algun dia podríam arribar a més. Però mai passa. Sabeu, tinc una curiositat impressionant per viure la meravellosa experiència de l'amor que tots expliquen, aquest encisant conte de fades tan bonic mentres dura. Tota la gent que conec, quan surt el tema em pregunten "quants nòvios has tingut?" i quan els hi dic que cap, es queden molt sorpresos. Penso jo, si tan sorpresos es queden perquè no n'he tingut?!
Ara mateix estic "pillada" per 2 nois, un de 18 i un de 19. La cosa és que els dos estan superbons, i amb els dos m'he intercambiat miradetes indiscretes. Amb el de 18 vaig estar tot l'any passat amb les mirades. I el de 19 l'he conegut aquest any, hem parlat un dia ja que anem al mateix extraescolar i ens va tocar anar junts, va ser...ens vam quedar mirant fixament..., i com mes coses sabia sobre ell, mes en volia saber.
Què puc fer perque em deixin de mirar a passem a algo més? Que n'opineu? Petons!!!!!
pd: no ho publiqueu plis, em faria molta cosa :)
InterPersonal

Hola catalanaaa114!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és molt simple!! Fer el primer pas!! jeje Entenc qeu això et sobte, però és ben cert que si volem alguna cosa ens hem d'esforçar i fer passos. Segurament no ho fas perquè tens por de'equivocar-te? o por que et rebutgin?? mira, totes aquestes pors són anturals i tots les tenim, però no és just que per la por a que no funcioni aturis la teva vida!! Experimentant, provant e´s coma vancem i aprenem!! És impossible viure una vida esparant que tot ens vagi bé!!!
No pensis tan en el conte de fades, perquè a la realitat és molt diferent!!! Es viu en conte de fades un temps i llavors és esforç i comunicació fins que...com bé dius, duri!!!
A poc a poc, deixa't anar, confia en tu i vés fent passets petits!!! Apunta a una llista quin seria la primera mínima senyal de canvi i vés seguint cada dia o cada setmana amb una cosa nova!
Endavant!!