Amor🔫
Fa poc que vaig deixar de estar de lio amb el noi que magrada ho vem decidir els dos pero despres jo no volia em vaig sentir malament i ara el trobo molt a faltar portavem mes dun any parlan i ara de cop no parlem i quan ho fem ens enfadem estic casi tots els dies ploran i els meus amics i amigues em diuen qe no val la pena i inclus ell em diu qe loblidi com a lio pero no enten que si estic aixi es perqe lestimo i magrada de vritat i ell tambe mestima eeh, pero ho va goler deixar per liarse amb altres...creieu que el puc recuperar?😥
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que estiguis així... És natural sentir tristesa i nostàlgia quan acabem alguna història amb alguna persona que ens agrada. és cert que tu vas donar el pas...però la culpa no és teva. Ha anat així...Ell s'ha adonat de que prefereix un altre tipus de vida on es pugui liar amb altres. No t'enfada això? creus qeu et mereixes això? Has de decidir tu què fer, però accepta el qeu t'ha dit ell, que l'oblidis, i accepta el qeue stà passant...A poc a poc ho veuràs clar, no es fa un dia per l'altra...Pensa com acabaria la teva autoestima si segueixes insistint en estar en un lio que s'ha acabat, o com pots millorar i disfrutar si a poc a poc intentes centrar-te en el que t'agrada i mirar qui té ganes de veure el valor que tens i compartir amb tu els bons moments ( amigues,a mics, amors...).
Cuida't ! Una abaraçada