Tinc 15 anys i no se que fer
Hola!! Sóc una noia de 15 anys i m'agradaria que m'ajudesiu...
Aquest any he començat un institut diferent i he conegut a un nen molt guapo (Jordi) que va a la meva classe i hem cau molt bé i jo a ell també i molta gent diu que a mi m'agrada i jo dic que no per dissimular però realment sí que m'agrada, ahir un amic del Jordi hem va dir que si a mi m'agradava el Jordi i jo li vaig dir que no i que perquè m'ho preguntava i hem va dir que jo li agrado al Jordi. M'agradaria sortir amb ell però el problema es que la meva millor amiga també va a la nostra classe i a ella també li agrada i no se que fer.... Ajuda siusplaaaaau
Pd: perdo si i a alguna falta
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Carai...t'entenc...Estàs embolicada entre el qeu vols i el respecte a la teva amiga...Potser seria interessant que ho parléssis amb la teva amiga. Li pots explicar com et sents...El que et passa...diga-li que la teva solució ha estat amagar-ho , però que també es cert que sents que ta'grada...Parla calmada des dels teus sentiments perquè t'escolti i es pugui posar al teu lloc.
Quan acosneguim parlar de manera que els altres ens puguin comprendre ajuda! Potser s'enfada, potser t'enten...No ho sabem fins qeu ho provis. Però tot i així li pots dir qeu te l'estimes i abansd e canviar de solució has decidit parlar amb ella!
També és important parlar , manifestar i viure el que sents!
una abraçada