M'agrada?
Hola!
Bé, sé que li agrado a un noi de la meva classe (o almenys li agradava) perquè un amic seu duraant l'estiu. M'agradaria saber si ell també m'agrada, ja que no n'estic gaire segura.
M'agrada molt parlar amb ell i que les nostres mirades es creuin durant la classe, i també descobrir que m'ha estat mirant (sent no gaire dissimulat per part seva, ja que s'asseu en diagonal respecte a mi en la fila del davant), tot i que a vegades em molesta.
Ens vam conèixer el dia abans d'un concurs de resolució de problemes de mates (la Copa Cangur). Jo feia segon i ell tercer, i ens va tocar compartir cotxe per anar fins al lloc on seria la competició. Quan tornàvem de la competició, les nostres cames es van estar tocant força estona, i cap dels dos va fer res per canviar la situació.
El dilluns següent em van passar a tercer, i va resultar que m'asseia darrere seu a classe. La meva amiga havia preguntat aun conegut seu qui anava a la meva classe, i quan la meva amiga em va dir que el noi anava a la meva, em vaig posar contenta, però vaig contestar en plan, ok.
Quan van canviar els llocs de classe, em va tocar asseure'm al seu costat. La meva millor amiga creia (i creu) que fem bona parella, i semblava que la meva tutora també.
No parlàvem gaire. Els cops que més vam parlar van ser durant un treball en parelles a classe de castellà i durant el treball de síntesi, on fèiem grup amb dos altres nois. És agradable parlar amb ell, només que em va la impressió que a tots dos ens fa vergonya començar una conversa (cal dir que sóc així amb tothom, parlo amb facilitat amb amigues i família i prou).
La gent de la classe va començar a anar pensant durant el curs que fèiem bona parella. Jo només feia cares per dir en plan "ni de broma", però ell no deia res.
Durant l'estiu vam tenir un petit contacte per WhatsApp, on li vaig demanar que em passés un parells de correus sobre mates i anglès. A part,no res.
Amb el que portem de curs tampoc hem parlat massa. Un parell de frases.
Per al viatge de final de curs hem fet grups per preparar les activitats per guanyar diners, i m'ha tocat amb ell. Trobo que me n'he alegrat, però no n'estic segura.
No m'agrada que la gent em toqui, m'abraci o em faci petons. Per això també penso que no podríem arribar a sortir, ja que si m'imagino agafant-li la mà o fent-li un petó, no hi trobo cap gust. Suposo que és perquè encara no tinc la maduresa necessària per això. A part, tinc moltes ganes de que siguem amics.
Doncs bé, això és tot! Podeu ajudar-me? Trobeu que m'agrada? Gràcies!
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs dones senyals de que et pot agradar. Ara evidentment, tu ets la que governes la teva vida i pots decidir què fer. Si realment creus que encara no vols fer un pas, si tens por i vols donar-te temps , etc...És decisió teva!! Pensa si és una por o si realment no ho vols. Si és una por pots anar-la afrontant mica a mica, tal com fariem si ens haguéssim d'afrontar a qualsevol altre tipus de por.
Deixa que passin coses, deixat anar al teu pas i aniràs veient com es van esclarissant els teus sentiments.
Elisabet Aulet
www.interpersonal.cat