gelosia millor amiga
Hola, tinc 15 anys, el cas es que una de les meves millors amigues es com "la tia perfecte", es molt guapa, super sociable, molt llesta, simpática, pots confiar en ella, té molta personalitat i tot el que prova de fer se li dona bé. Jo l'estimo moltissim però tinc enveja d'ella perque es com a mi magradaria ser, sobretot per lo de ser tan sociable, ja que soc vergonyosa i no tinc el rollo que té ella a l'hora de parlar. Em podrieu dir com no estar gelosa d'ella siusplaau? Esque a part estar amb ella em fa sentir insegura perque vec lo perfecte que es i com cau super bé a molta gent i es relaciona amb gent més gran. Moltes gracies, petons!
InterPersonal

Hola!
Entenc què vols dir...Pensa que , ja ho saps, no hi ha ningú perfecte. I ningú imperfecte!!! Una estratègia que et pot servir és que enlloc de mirar cap a fora miris cap a dins teu. Mira quines coses t'han funcionat anteriorment per a contactar amb la gent. Pensa en un dia que et sentíssis feliç, satifeta amb un grup d'amics o amb alguna persona i autoobserva't com estaves...Aprènd e tu mateixa, de com ho has fet anteriorment i a partir d'aquí intenta anar repetint i millorant i amplificant aquesta manera de ser.
Cadascú som valiosos er qui som. Voler ser un altre és treure el mèrit i el tresor de ser tu mateixa. És com si deixéssis d'existir i tu ets massa valiosa com per permetre't el luxe d'amagar-te darrera la mascara d'una altra persona que voldries és.
Endavant!