Em deixen en ridicul
Hola, mira no tinc molts amics però per almenys tinc alguns.
El cas és que tothom sap qui m'agrada, fins i tot el noi que m'agrada. I, a l'hora del pati els companys del insti em comencen a dir em veu alta: "mira,mira el noi que t'agrada, et voldries liar amb ell?"
Llavors em posso vermella i em veu el noi que m'agrada o bé passa de mi. Nose que fer. Avegades m'amago amb una amiga perquè no em fagin preguntes que si em posso vermella de seguida i em veu ell...😍
Què faig? Ajudaa
InterPersonal

Hola!
Doncs entenc que et faci certa vergonya...A tots ens fan una mcia de vergonya aquestes situacions. Mira, quan et passi el que pots fer és agafar aire, respires fons i canvies la vergonya per la valentia. Ser valent ho escollim. Llavors el que has d'intentar és fer el contrari del que fas. És a dir, enlloc d'amagar-te, et quedes allà i somrius a la gent mirant-los als ulls.
Bé, potser et costa aquest pas. Pots provar-ho uns quants dies fins que t hi sentis comode i et funcioni. Sinó pots anar més a poc a poc. Intentar distreure't amb la teva amiga i pensar per dins " això no m'afecta!!" Et repeteixes aquesta ffrase molts cops i et concentres en aquesta frase enlloc de en ells, i llavors passes a parlar amb la teva amiga.
Prova-ho!
Elisabet AUlet
www.interpersonal.cat