Ajuda sisplau!
Hola adolescents,
Primer de tot volia dir que apart de que la pàgina estigui molt ben feta, un consultori és una molt bona idea per ajudar-nos, als adolescents.
El meu problema és que hi ha un noi... Bueno dos nois! Soc una noia que estic sortint amb un noi desde ja fa uns quants mesos, i fins ara tot anava molt bé. Jo amb ell estic super agust i em sento super comoda i molt familiar amb la seva familia i tot, el problema es que ja fa uns dos mesos que m'estic questionant si de veritat magrada tant com per continuar amb la relacio o es que em sento tant be amb ell pero com amics.
Hi ha un altre noi... El conec desde fa un temps perque es molt amic del meu germa i jugaben al mateix equip. Al principi quan el vaig veure ja em va cridar molt l'atenció perque fisicament es molt guapo, pero sempre he pensat que mai es fixaria amb mi, fins ara el Juny. Ell va al meu insti a la clase del meu germa, que tenen dos anys mes que jo (2batx), lany passat quan va entrar al cole tot va comencar amb miradetes pero res de laltre mon, jo sempre tenia una excusa o altre per passar per davant de la seva classe i aquestes coses. Però, aquest estiu el meu germa lha comencat a portar a casa i a la festa major dun poble vaig passar tota la nit amb ell i mes nens pero amb ell va ser que em vaig passar tota la nit parlant i eso... Ara abans de que comences el curs ell ha vingut a casa meva amb mes amics i jo amb amigues pues anavem a la terrassa dadalt amb ells. Totes les meves amigues mhan dit que no em paraba de mirar i jo el veia mes atent per mi que per les altres, apart el me germa i els seus amics sempre li diuen coses de mi en plan tirantli indirectes, i ara que ens veiem pel cole sempre ens mirem i tot, pero nose si li agrado perque mai hem parlat daixo ni res, jo estic segura que esta interessat per mi, i magradaria poder parlar amb ell mes sovint i tot pero nose com entrarli.
D'altra banda, amb el noi que estic tampoc se que fer, esque tinc la sensacio que mestic autoconvençent de que estic enamorada dell, quan realment de qui mestic enmorant es de laltre... Esque cada cop que el veig em poso nerviosa, no magrada donarme petons amb el meu novio davant dell perque se que em mira i aixo segur que li fa tirarse enrere, pero no puc mes, esque mha arribat a fer que em quedi alguna nit plorant i soc de les que plora poc i nomes ho he fet amb un noi que vaig sentir molt, pero per ningu mes, i ara ell... Bf consell sisplau!
InterPersonal

Bon dia Nagui,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Primer de tot dir-te que entenem que et sentis així amb la situació que ens expliques. De vegades ens agraden o atrauen dues persones al mateix temps i ens resulta complicat poder controlar els nostres sentiments. Quan passa això, el millor és no posar-se pressa ni pressionar-se per haver de triar. Pren-t'ho amb calma.
En el teu cas, al tenir parella, el primer que hauries de fer és intentar pensar si realment vols o no estar amb ell, intentant deixar de costat els sentiments que tens cap a l'amic del teu germà, ja que l'atracció cap a ell pot fer que encara et costi més prendre una decisió. Un cop hagis pres una decisió sobre que fer amb la teva actual parella, ja decidiràs com actuar amb ell. Pas a Pas.
Molts ànims.
www.consultajove.cat