ranaaaa
fa uns 2anys q estic am el meu actual novio,i daqui poc és el seu aniversari.Magradaria q em donesiu unes ideas sobre q li puc regalar.El primer aniversari seu q estavam junts li vaig regalar una daquelles coses d la vidaesbella ell pot triar que fer si algu daventura,algu d menjar, un esport, spa elq sigi per 2persones n es un daquells q et limita una cosa.sembla ser q n li va agradar masa daqui poc farà 1any q li vaig regalar i hores dara encara espero q em digui d ferho.Aqst any li vull reglar algu difarent,ell lany pasat em va comprar un collaret dplata i aquest any; aqest any mha portat 3dis andorra i caldea am elsopar i tot pagat.El cas q no li vull fer un viatge pq jo n tinc tanta pasta,ell es ric i la mva familia pos es estànder justeta com la majoria d"espanya",aleshores yo n li vull fer algu aixì molt elevat d preu ni tmpc algu fet aa mà a n ser q fos com un cumplement del regal bo. Estic desesperada, nose que fer-li en farà 20, per si us ajuda l'edat a l'hora de donar-me ideas. merciiii!!:))))))))
InterPersonal

Bon dia carleta!
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Com que no coneixem a la teva parella ens serà una mica difícil ajudar-te a decidir un regal. Intentarem donar-te alguna idea:
Dius que no li vols regalar un viatge perquè no tens suficients diners. I si intentes fer alguna cosa similar però amb el preu més ajustat? Potser podries organitzar alguna activitat, algun plan, en comptes d'alguna cosa material, com per exemple, convidar-lo a dinar en algun restaurant que li agradi, o podries preparar alguna cosa de menjar i anar a dinar junts a la muntanya, per exemple, o algun lloc que per vosaltres sigui especial. També podries mirar algun Spa que estigui bé de preu... segur que si li dones voltes trobes alguna cosa econòmica i especial per fer-li.
Estem segures que li regalis el que li regalis, valorarà el detall i li farà molta il·lusió.
Sort!
www.consultajove.cat