Se m'ha desmaiat a la cara :'(
Hola bon dia,
Ahir vaig decidirme a dirli t'estimo al nen q m'agrada i quan li vaig dir em va respondre: Tia, et fot peste l'ale, vols un caramel de menta? i tot seguit va sortir corrents i a mig cami va caure al terra.
Estic molt nerviosa pq ni s'atreveix a mirarme suposo q perque no es torni a desmaiar.
Em podeu donar idees per el mal ale i per tornar a seduir el noi??
gracies per la vostra ajuda un petonas per vosaltres. :)
InterPersonal

Bon dia xocolata,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Moltes gràcies per confiar en nosaltres i fer-nos la teva consulta.
Pel que fa al tema de l'alè, parla amb algú de confiança, siguin els teus pares, germans, o alguna amiga. Pregunta'ls si realment tens mal alè o si el noi va exagerar-ho. Si et diuen que sí, pots anar al metge, aquests temes tenen solució.
Pel que fa al noi, si es va comportar d'aquesta manera amb tu, el primer que has de fer és valorar si realment vols o no tenir una persona al costat que es comporti d'aquesta manera. Si penses que si, l'únic que pots fer és tornar a parlar amb ell i comportat tal com ets tu. La millor manera per agradar a algú és comportar-nos de forma natural.
Molts ànims.
www.consultajove.cat