Qeeeee faaig?
Holaaa:) Estic molt confusa, fa un temps estic tontejant am un tiu, cara a cara no hem parlat gaire, numes ens hem saludat, pero per facebook parlem moltissim i tontejem vastant. Jo faig natació i ell també! Es de barcelona (sant andreu) i donç jo soc de Vic...Esta vastant lluny. Numes ens veiem en algunes competicions pero no masses. Ara al desembre tenim els campionats de catalunya de natacio qe son el dia 20-21-22-23..Alla el veuré, en persona ja l'he vist i hem mig parlat però on més hem parlat ha set en videollamada en facebook. No sé com fer-ho, me l'estimo moltissim i me'l estimo de veritat, com puc fer per llençar-me? Trobo que liar-me amb ell és una necessitat, i necessito fer-ho durant aquests dies, ja que si no ho faig, no el veuré fins al març de l'any que be!
Ell em va dir qe esta molt colat per mi, i no estic molt colat per ell...
Com puc fer per llençar-me?
No m'agrada donar el primer pas, però esque i si ell durant aquests dies no el dona? jo no puc esperar més...
Com em llenço? Doneu-me consell sisplaau
Gràciees per toot
un pto!
InterPersonal

Hola!!! Suposo que a aquestes alçades ja us haureu trobat... em sap greu anem responent tan ràpid com podem però hi ha molts misstages i anem de bòlit!! Bé, si ja t'has trobat amb ell n'estic segura, seguríssima que hauràs aconseguit el que volies i mira! sense la meva ajuda! i si no ha sigut així pensa que és perquè segurament no era el moment adient. Les coses passen quan han de passar, això està clar i a vegades quan més les planegem més artificials són. O sigui que me n'alegro d'haver-te contestat tard i que hagis hagut d'improvitzar la teva trobada amb ell, segur que això l'ha fet molt més fantàstica!!
Una abraçada!Marina Marull www.interpersonal.cat