M'estic rallant Molt!! 😭
No entenc com em sento fa uns dies.. OS explico la situació.
Ja fa dues setmanes un Noi va venir nou a l'Institut. Aquest Noi te fama de tenir rotllo amb tot el món, No sé si perquè es molt fàcil o que, Perque tampoc és un miss... Doncs, el segon dia d'institut LI va dir a un amic que li agradava la meva mijor amiga, i van començar a parlar. Doncs ell es veu que volia lio amb ella pero ella no volia. I ames ella Em va dir que no volia res amb ell.. Però l'altre dia va canviar el nom de l'instagram a el mot de com LI anomena ell a ella i amés va posar el seu nom. I també va pujar una foto i la va etiquetar.
Doncs jo sorprès perquè m'havia dit que no l'agradaba i amés l'altre dia Em va usar d'escut perque No volia liarse. (en plan que entre ell i ella estava jo "protegintla". I ella va estar uns dies sense parlarli per no donar-li esperançes.
Així doncs Ahir estavam ell i uns amics mes a casa meua i van venir elles de la Mercè amb unes amigues més per liarse amb el meu altre amic. I doncs ella LI va dir a ell que baixés Pero cap dels tres vam baixar al carrer. (jo penso que estaven borratxes).I Cuan se'n van anar, algunes ens van escriure que ella volia liarse amb ell. Jo sense entendre res Em Vaig anar a dormir.
I de sobte avui ella ha pujat una foto a l'instagram amb ell i amés Se l'ha posat de perfil al whats. No entenc res de res, i amés jo No vull que es liin i No Se perquè. Que faig? Esque tampoc entenc el que sento i tinc fet el cap un embolic Molt gros.
I percert, ell ja te un lio Osigui.. Maremeva..
Alomejor ella ara si es vol Liar? No s'han Liat perquè ell ha dormit a casa d'un amic m'han dit.
InterPersonal

Hola Xeniia03!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Déu ni do quin embolic! Nosaltres tampoc sabem si la teva amiga ha canviat d'opinió i ara sí que li agrada o li atrau aquest noi. La manera que tens per saber-ho i resoldre tota aquesta confusió és que parlis amb ella. Sou amics i entre vosaltres hi ha confiança, oi? Si ella t'explica millor que és el que ha passat o que és el que sent ara, segurament podràs entendre-ho millor tot i no et sentiràs tan confós.
Esperem que puguis aclarir tot aquest embolic!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat