Una meitat em diu que li parli, quan la veig penso que la odio
Hola, abans de tot gràcies per la consulta, estic segura que em podreu ajudar i potser no sóc la única amb un cas així, no digueu el meu no siusplau gràcies.
Veureu, jo hi ha una nena que la considerava la meva millor amiga. Només fa un any que vam començar a parlar i a fer-nos, però tot i així, va aprendre a entendrem i jo a ella. Sabia quan estava trista encara que semblés que no, sabeu? I ens ajudavem en tot, reiem per tot...
Però és una relació que no em mola, pq quan ens distanciem fisicament un temps, deixem de parlar... I clar a mi no em senta gaire bé. Jo la segueixo estimant molt com a amiga, però ara hem començat tercer d'ESO i ens han canviat de classe. Com podreu deduïr, ja no em parla. Per què? Només quan jo la saludo o li dic
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies a tu per la confiança!
Has pogut parlar amb ella d'això que ens expliques? Potser ella té la mateixa sensació que tu i tampoc vol que la vostra amistat es refredi pel simple fet de no anar juntes a la mateixa classe. Potser estaria bé que li diguessis de quedar un dia i que en poguéssiu parlar tranquil·lament, no creus? Seria una llàstima que una amistat tan bonica es veies afectada només perquè us canvien de classe.
Avui en dia és molt fàcil estar en contacte amb les persones que ens importen, les noves tecnologies ens ho han posat ben fàcil. Per tant, intenteu trobar la manera perquè la distància física no trenqui la vostra amistat.
Esperem que us vagi molt bé i que trobeu la manera de recuperar la vostra complicitat!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat