Ajuda, ràpid! No se que fer amb ell. :o
Hola, adolascents!
El meu problema es que un nen sempre em demana per quedar, però cap dels dos volem quedar a sols. Ell convida un amic seu i jo intento que alguna amiga meva m'acompanyi, però ell és un nen que no cau gaire bé a la gent.Aniria amb ell i els seus amics sols però em fa por que em pregunti que perquè cap de les meves amigues ha volgut anar-hi i no li puc dir: "es que no les hi caus be". Què puc fer?
InterPersonal

Hola yatecomo!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Per què no voleu quedar sols? Ell t'ha dit que hi vagis amb una amiga? Si no és així, probablement no et pregunti per què has vingut sola, així que no hauries de patir. Si de totes maneres t'ho pregunta, pots dir-li allò que tu vulguis sense necessitat de que es quedi amb mal cos si li dius que no cau bé a les teves amigues. Per altra banda, si et fa molta vergonya quedar a soles amb ell, sempre pots parlar-ho amb alguna bona amiga que, encara que no li caigui bé aquest nen, et doni un cop de mà i t'acompanyi.
Esperem que vagi molt bé!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat