Estic penjada d'un noi del meu gimnas
Hola,
Fara un parell de setmanes que m'he apuntat al gimnas. I resulta que hi ha un noi mes o menys de la meva edat i que cuan el vaig veure per primera vegada em vaig quedar penjada de ell. Anem a una classe junts pero no m'atreveixo a parlarli, de vegades sento que intenta fer una broma (Potser una per clase). No se que fer hi!
Gracies!!!
I perdo per les faltes
InterPersonal

Hola anonimaaa2!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
A vegades la nostra timidesa o vergonya no ens deixa fer allò que realment voldríem. Sabem que iniciar una conversa amb algú que ens comença a agradar o que ens atrau no és fàcil, i més si fa tan poquet que us veieu.
No tinguis pressa, pren-te el teu temps per anar descobrint si realment t'agrada tant. Si detectes que ell intenta fer-te alguna broma quan coincidiu a alguna classe, aprofita l'oportunitat per seguir-li el joc, què et sembla? D'aquesta manera no has de ser tu qui inicia una conversa sinó que aprofites el seu apropament.
Potser amb el temps i quan porteu més temps veient-vos t'atreveixes a fer el pas i començar a parlar-li. No t'atabalis i deixa que de mica en mica les coses vagin sorgint.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat