Ayuda urgent siuusplauu!!!! :):) (per enrecordarmee jajaja
Holaa bona tardaa.
Sóc noia i tinc 15 anys. El cas es que fa temps que no estic gaire contenta amb el meu cos. Abans estava molt bé però amb el canvi i tot això... Les meves amigues diuen que no estic gorda però peso molt més del que hauria de pesar. Medeixo gairabé 1'70 i peso 63 kg. Potser em direu que estic bé però no em servirà perquè em sobren quilos. He començat a còrrer, ja porto una setmana, però vull que hem digueu que puc fer per aprimar l'ho més ràpid possible i a més ultimament no se que em pasa pero quan vaig a còrrer em canso molt ràpid i tinc flato encara que no hagi begut aigua!! Vaig estar tot l'estiu fent exercici i no vaig aprimar res de res. Una altre cosa es que soc propensa a agafar estries, i això no ho suporto, i em fa por aprimar-me i després engreixar-me encara que sigui molt poc i que m'apareguin estries. A més a mi m'apareixen directament blanques!! Nose perquè...
El que demano es si em podeu dir quins exercicis fer per aprimar-me l'ho més ràpid possible i alguns truquets com veure sucs d'aquells que et fan aprimar o cosetes, no dieta si us plau, dietes no vull fer. També demano si em podeu dir algun truc o alguna cosa per no tenir estries i per fer desapareixer el mes possible les blanques. Les odiooo i no vull tenir-ne més. També demano exercicis per tenir un cul perfecte i que estigui molt dur. Moltes gràcies es molt urgeent! Necessito aprimar ja!
Gràcies, petonets:)
Sara Bujalance

Hola! A veure, anem per parts. Primer de tot, t'he de dir que el teu pes està bé, estàs prima! No necessites aprimar! El problema no està en el teu cos, el teu cos està bé, sinó que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, un problema de percepció (et veus grassa però en realitat estàs prima), i això no s'arregla aprimant, sinó que s'arregla treballant autoestima, que és el que necessites millorar. Valorat de forma positiva, estimat tal i com ets i donat permís per tenir defectes com tothom!! Per una altra banda, aprimar ràpid MAI és bona idea. És dolent per a la salut, aprimar ràpid (i també engreixar ràpid) fa sortir estries, així que l'única manera d'evitar les maleides estries és mantenir un pes estable, i en el cas d'haver de baixar o pujar de pes, fer-ho de forma progressiva i saludable. I molt important, quan aprimem ràpid, l'única cosa que aconseguim és tornar a engreixar ràpid també (l'anomenat efecte rebot), perquè quan baixem de pes ràpid, el nostre cos "s'espanta" i posa en marxa un mecanisme de supervivència que consisteix en fer més lent el metabolisme per tal d'engreixar fàcilment i així tenir més reserves d'energia. Així que la pitjor manera d'intentar aprimar és intentar fer-ho ràpid. Tampoc existeixen "trucs" per aprimar millor o més ràpid. L'únic "truc" és tenir paciència i constància a l'hora de dur a terme una alimentació equilibrada i fer esport. Tampoc hi ha aliments o sucs que facin aprimar. De fet, tots els aliments engreixen perquè tots tenen calories (l'únic aliment que no té calories és l'aigua), per això és tan important fer una alimentació equilibrada. Per últim, per evitar les estries també és important que t'hidratis bé la pell posant-te crema i bevent prou aigua. Per tenir un cul maco prova a fer bicicleta, patinatge i/o exercicis com aquests:
Molts petons!!