Amor impossible?
Hola! Avui us escric perquè hi ha un tema que em preocupa. Hi ha un nen a la meva classe que ens coneixem desde P3 i a 1r d'ESO em va agradar. Es un noi amb qui hi tinc molta confiança, pero a 1r jo a ell no li agradava. L'any passat m'agradava un altre noi de fora del cole però tampoc li agradava, però aquest any em torna a agradar el mateix que a 1r. Som molt similars, però tinc dubtes. Com puc saber si de veritat sento amor veritable i no atracció ? Com puc saber si em correspon? Que puc fer?
Gràcies al consultori d' Adolescents.cat!
InterPersonal

Hola W!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Doncs no hi ha una fórmula màgica per saber si és amor veritable o és només atracció, això és quelcom que una mateixa nota. El temps et pot ajudar a aclarir què és el que sents exactament. Sovint pressionar-nos no ens ajuda massa i pot fer que encara estiguem o ens sentim més confoses.
Per saber si és correspost o no el que tu sents per ell, hauríem de preguntar-li a ell si li agrades o si sent alguna cosa per tu. Ell sap els teus sentiments cap a ell? Sabem si li agrada algú o tenim manera d'esbrinar-ho? Tens diferents opcions! Preguntar-li directament si li agrada algú o que alguna amiga/amic li pugui preguntar i que t'ho expliqui. Aquesta és l'única manera de saber-ho!
Que tinguis molta sort i ja ens explicaràs com evoluciona la vostra història! ;)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat