Menjar de merda. no puc amb ell.. ell pot amb mi.
Hola Sara.
Ahir vaig menjar dos paquets de petit ecolie, una muffin de xocolata, llet amb nesquick a la nit que no podia dormir... Durant el dia vaig intentar menjar el mínim, però vaig acabar menjant per berenar un entrepà gran i una poma, sense gana i per sopar no vaig menjar res, però per la nit vaig menjar tot lo que t'he dit.........
em sento una merda.. ja no puc controlar el menjar... a vegades vomito, pe`ro no sempre, però porto 2/3 anys així.
I avui per esmorzar he acabat menjant un entrepà enorme, llet amb nesquik i 5 galetes de xocolata cuétara... és molt .... joder.... em sento fatal.....
No sé com controlar el menjar, de veritat. ell em controla a mi.
Sóc una gorda de merda.
(ja he trucat, només necessitava explicar-ho)
PD: (No diré l'edat, ni és la meva verdadera l'any que he posat)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Pel que expliques crec que estàs patint un trastorn de la conducta alimentària i em sap molt de greu perquè aquests trastorns fan molt de mal a les persones que els pateixen. L'única manera de recuperar el control sobre la teva vida és demanar ajuda professional. Els trastorns de la conducta alimentària són malalties greus, però es poden curar si la persona es posa en mans de metges i psicòlegs especialitzats. Així que el que has de fer és parlar amb els pares, explicar-los què et passa i anar al metge. És un pas que a vegades costa de fer, però un cop fet rebràs l'ajuda que necessites. És molt important que tinguis en compte que tu NO tens la culpa del que t'està passant, però és indispensable que demanis ajuda per poder recuperar-te. Donat una oportunitat a tu mateixa i parla amb els pares. Molts ànims i molts petons!!