no se k fer :( (amor)
Problemes de amor :(
Ens vam conèixer a una extraescolar de teatre a l'insti, ens portem 2 anys i mig, ell es molt tímid, jo molt extravertida, sempre diu que soc la meravellosa, que no se com li parlo perquè jo soc un limit inabastable, tal tal tal...tothom diu que allà hi veuen molta química, però hi ha una noia de un altre insti que son “molt amics” i jo i un altre amiga veiem que allà hi havia quelcom... Ell com es tan tímid es fa una cuirassa i fa un paper diferent a com es ell, i no parla amb ningú dels seus sentiments. Cada nit parlem unes 3 hores abans d'anar a dormir, sempre es preocupa per mi, si jo estic trista, ell es posa trist, i sempre em tira la canya saps? Quan no parlem per la tarda i ell es connecta i ella també, i jo li he enviat algun missatge abans i ell es en línia, quan ella es desconnecta, ell es desconnecta i passa de mi... Els profes, els amics, els companys, la meva mare i tot, sense saber que l'estimo, diuen que hauríem d'estar junts, o que ell m'estima, o coses així... però porta uns dies deprimit i no vol dir per que... vaja, just quan la noia aquesta te parella... Em diuen que això es una tonteria però jo no ho crec... se que ella no te cap intenció amb ell, però no se... tinc por... Parlem de tot per xat i després en persona tenim vergonya... Dos noies una mica amigues seves, mes grans que jo, li van dir que li agradava i ell es va començar a separar d'elles... no li vull dir per que en el cas de que no m'estimi, no vull que la nostra “amistat” es trenqui. I al estiu ho vaig passar fatal perquè m'hi vaig anar de vacances i sempre em deia que em trobava a faltar, que si el mes que no he estat ha sigut un mes molt buit... Jo no se que fer, intentar oblidar-me de ell, que serà gairebé impossible, dir-li,... pff no ho se...
AJUDA!!
InterPersonal

Hola Nuri,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Ostres.... sembla que estàs patint molt amb aquesta història, no? És natural que vulguis saber què hi ha entre ells dos, però també et direm que fer aquestes suposicions i espiar les seves connexions al whatsapp no t'ajuda gaire.
Si ho necessites, parla amb ell i demana-li directament quina relació té amb aquesta noia. Si sou amics, et serà sincer i t'ho explicarà. Per altra banda pots aprofitar aquest moment per dir-li com d'especial és per tu i veure com reacciona. Potser la seva reacció et donarà pistes per saber si has de continuar amb aquesta relació o has de posar una mica de distància per no patir tant.
Una abraçada bonica,
Laia Sala
www.consultajove.cat