La meva historia d'amor
Fa dos any i poc vaig conèixer al que actualment es el centre dels meus pensaments...
Tot va començar a un viatge amb el col·legi , vam anar tots a estats units a unes cases d'acollida i ens vam conèixer més, vam aprendre més anglés i vam connectar millor.
Abans de fer aquell viatge jo no el coneixia més que de vista. Ens vam conèixer, ens vam donar els whatsapps i vam continuar parlant.
La qüestió es que per Whatsapp li parlo tal i com sóc i cara a cara em continúa donant vergonya parlar-li a no ser que ell començi les conversacions. El problema es que anem a la mateixa escola de Barcelona pero a cursos diferents, ell es un any major que jo, ell va a 1r de Batx i jo a 4 eso, els nostres amics no saben que ens coneixem ni res i m'agrada molt i crec que jo a ell també i no se com fer-s'ho entendre ... O com poder parlar-li cara a cara sense vergonya.
InterPersonal

Hola Pinky,
Carai quina història més bonica! Sembla que pel whatsapp pots ser tu mateixa però cara a cara encara et fa vergonya oi? Doncs és una situació molt habitual. Segurament les primeres vegades que parlaves amb ell pel whatsapp també et feien vergonya ja que al principi tots estem més pendents de com reacciona l'altra persona. La manera de passar aquesta vergonya inicial és continuant el contacte. És a dir, quedant, saludant-vos pel passadís, parlant de com us heu sentit... I mica en mica serà més natural parlar cara a cara, ja veuràs!
Pel que fa a fer-li entendre que t'agrada, pots agafar dues vies: la més directa (dir-li clarament) o a partir d'indirectes. Fes-ho de la manera que et sentis més còmode tu. També pots esperar a veure com reacciona amb el cara a cara... potser també et dóna pistes del què sent ell.
Una abraçada!
Laia Sala
Servei Consulta Jove d'Interpersonal
www.consultajove.cat