Confusió...
Holaa!
Bueno tinc 15 anys i no se que fer amb un noi, faig un resum molt resumit.
A principis d'estiu hem va agradar molt un nooi i vem estar junts durant tres mesos, vam agafar una confiança increible que mai amb ningú havia tingut. La meva primera vegada va ser amb ell i tot i de cop i volta tot va començar a anar malament i ho vam deixar.. però jo no volia... Pero durant aquest mes que vam estar separats no podiam deixar de parlar ni res... però jo vaig anar de vacances i es va liar amb una altra, i hem tornat a qedar i estabem molt carinyosos i ens vam liar i tot, estic molt enamorada d'ell i nose que fer per el fet aquest qe només feia una setmana qe ho haviem deixat i ja es va liar amb una altra..
Jo estic molt enamorada d'ell i ell hem diu que hem troba a faltar qe necessita estar amb mi, jo també necessito estar amb ell però això hem frena bastan ,tot i que sembla que ha ell no li importi aquella. Sembla que no poguem estar sense un i l'altre però que faig? Ho intento un altre cop o o deixo correr tot? Estic molt confosa...
Moltes Gràcies! Salutacioons:))
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Ostres quina situació! Nosaltres no podem dir-te si has de tornar amb ell o no, és una decisió teva.
Les relacions de parella han de ser relacions on ens sentim còmodes l'un amb l'altre, on hi hagi confiança i benestar. Si estar amb ell et porta més malestar que benestar... potser hauràs de prendre una decisió. Si decideixes continuar amb la relació, sigues sincera sobre el que sents i demana el compromís que necessites. És important que tots dos establiu les bases per tornar i així evitar fer-vos més mal.
Si ho necessites, posa una mica de distància i així podràs decidir amb el cap més clar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat