EX
Hola!
Fa un mes vaig deixar el meu novio perquè em pensava que era el millor, els meus pares no els hi feia molta gràcia que tingues novio i vaig començar a pensar en tot lo negatiu. Quan van tallar em vaig adonar que estava de lio amb una altre tia i em vaig enfadar bastant i vaig dir coses com que era el típic tio que primer anava amb una, després amb una altre i que mai em va estimar (no li vaig dir a la cara, li vaig dir a unes nenes i s'ha acabat enterant), ara em sento malament perquè el trobo a faltar i se que em va estimar i molt. He pensat en parlar amb ell i demanar-li perdó, però no se si es bona idea perquè potser em diu que no vol saber res de mi i que no vol que siguem amics, però pel menys necessito tenir-lo com a amic. Que faig? Parlo amb ell o millor ho deixo corre perquè potser es normal sentir-me així? (Per cert no vull tornar amb ell nomes vull que siguem amics).
Gracies!
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Entenem com et sents. Quan algú ens fereix, tenim tendència a contestar de manera més rabiosa i amb la intenció de fer mal a aquella persona. És natural que t'enfadéssis en descobrir el seu engany i tens tot el dret a estar-ho!
És difícil ser amic o amiga de la teva exparella, perquè sovint tot és molt recent i és difícil de perdonar o oblidar. Per tant, potser és millor posar una mica de distància i deixar apagar tots aquests sentiments.
Si realment us uneix una amistat, us tornareu a trobar, no pateixis! però és important que es curin les ferides.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat