problemes familiars extranys...
a grans rasgos, soc noi, tinc 14 i me nhe anat al llit amb el meu tiet segon de 36, me mare ens ha pillat i ja mha trobat amb un altre noi de 19 (no se si es estrany que no matregi un noi menor), la tensio es nota a laire, no tinc cap motivacio als estudis, no tinc vocació alguna i un munt de problemes secundaris, em sento lligat de mans i peus pels meus pares, fins i tot mhan posat contrasenya a lordinador i no mel deixen, pot ser que hagi estat tot una revolucio davant daquesta sensacio?
InterPersonal

Hola! Està clar que t'atrauen els homes i que t'agraden més grans que tu, però també és lògic que als teus pares els hi costi entendre-ho. Si en ocasions ja no és fàcil per uns pares acceptar la homosexualitat del seu fill, imagina't quan es troben davant dels seus ulls amb una escena com la que es van trobar. Per part teva, ets capaç d'entendre'ls? Pots imaginar-te com es senten? És un primer pas per intentar que les coses vagin millor. Als 14 anys hi ha nois que ni tan sols s'han iniciat en el món de la sexualitat i segurament els teus pares encara no estan preparats per acceptar que el seu fill ja és actiu sexualment. Segurament per aquest motiu et volen controlar més i intentar que protegir-te lligant-te al màxim. Prova de parlar amb ells i intentar explicar-los-hi com et sents, és un primer pas, però has d'entendre que ells necessiten acceptar que el seu fill s'està fent gran i això no sempre és fàcil. Has de tenir paciènca i sobretot ser molt comprensiu amb ells, ja sé que costa però si ho fas així, poc a poc aniràs recuperant la seva confiança i les coses milloraran. Per altra banda, intenta evitar-los-hi que et trobin mentre mantens relacions sexuals. S'hi ja t'han enxampat un parell de vegades és que potser el lloc que esculls per embolicar-te no és gaire segur! No ho facis a casa si existeix el risc que et trobi la teva mare! La visió de trobar-te el teu fill mantenint relacions sexuals amb 14 anys no és agradables per les mares o sigui que quan mantinguis relacions sexuals fes-ho en llocs o moments en què segur que no et podrà veure o trobar.
Per altra banda, si les relacions que mantens amb aquests homes més grans que tu són consentides i prens les mesures de protecció adequades no hi veig cap problema a què les continuis mantenint. Això si, lluny dels teus pares!
Espero haver-te ajudat! Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat