problema!!!
M'agrada un noi de l'escola i fa tres mesos ens vam començar a conèixer i va sorgir una relació genial entre els dos. Però el mes passat vaig quedar amb el seu millor amic perquè em cau súper bé, i no sé com, ens vam començar a liar. Al dia següent ho sabia tothom i jo vaig intentar parlar amb el que m'agradava, però estava enfadat i em va dir que ell m'estimava. Ara fa ja un mes que no em parla, però em mira molt, i no puc més, necessito recuperar la relació que tenia amb ell, perquè l'estimo i no puc viure sense ell.
Ajudeu-me siusplau!!!!
InterPersonal

Hola helena_1123!! Suposo que l'entens a aquest noi, no? És normal que estigui empipat i és normal que ara no vulgui saber res de tu, però no està tot perdut!! Que estigui empipat és una bona senyal, no la millor és clar, però encara hi ha esperança. Ningú s'empipa d'algu que no li genera cap sentiment i si està tan empipat com dius és perquè realment li agradaves. Agafa't a això! Prova d'acostar-te a ell de nou i sigues molt però que molt comprensiva amb els seus sentiments. Posa't al seu lloc i pensa com et sentiries tu si ell t'hagués fet el mateix... Per tant, només et queda una opció, demanar-li perdò una i mil vegades sense intentar justificar-te, ja que l'error l'has comès tu i no ell. Potser si ets molt insistent podràs aconseguir que ell acabi perdonant-te i pogueu començar de nou allò que teníeu pendent, però com et dic, si realment t'agrada, no et rendeixis i lluita per ell, si tires la tovallola, t'asseguro que ell no vindrà cap a tu, ja que no li toca fer aquest pas.
Molts ànims! I pensa que dels errors sempre se'n treuen els millors aprenentatges!
una abraçada!Marina Marull www.interpersonal.cat