Vida amorosa i estudis
Hola, bé, el fet és que des de fa pocs dies que tinc novia, estic molt be amb ella, l'estimo molt. Fa una setmana que he començat 4t d'ESO i em preocupa que aquesta relació pugui afectar al meu rendiment acadèmic, ja que és la primera vegada que surto amb algú. Sempre he sigut de treure bones notes, en un futur m'agradaria estudiar medicina, no em puc permetre començar a fer el tonto amb el tema de les notes perquè l'any que ve començo batxillerat i he d'estar-hi al 100%. Aquesta és la meva preocupació. Es poden combinar les dues coses? Gràcies!!!
InterPersonal

Hola Pol!
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Com ha anat aquests primers dies de relació?
Evidentment que és compatible els estudis i la parella! És important que sapiguem quines són les nostres necessitats en tots dos àmbits. És a dir, que tu sàpigues quantes hores d'estudi necessites per no baixar el teu rendiment i també tinguis estones per disfrutar de la teva parella. És possible que tingueu alguna discussió per aquest tema, per això, parleu-ne abans i exposeu la vostra situació. Si sou honestos serà més fàcil que tots dos afluixeu quan calgui.
Molts ànims!! Ens encanta veure que teniu tant clars els vostres objectius!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat