No sé que pensar...
L'any passat vaig canviar d'institut i vaig conéixer un noi (sóc noia) que de seguida em va tractar molt bé. Sempre em deia que era molt maca. Em va arribar a dir princesa, i un dia a l'hora del pati que jo estava amb una amiga, em va venir amb la seva novia i em va dir que li agrado molt, jo no vaig saber quina cara fer, i tot seguit em va abraçar.
Com que jo no vaig ni anava a la seva classe, no sabia que estava patint problemes familiars i que per culpa d'això ha repetit 2n (o sigui el curs en que el vaig conèixer).
Aquest curs, al enterar-me de la seva situació em va saber molt greu, i aquí va el problema:
Aquest curs que ell fa 2n i jo 3er, encara no ens hem dirigit ni una sola paraula, un dia que ell estava amb una amiga seva de tota la vida que també em cau fantàsticament, jo estava amb altres nenes i no sé quui va decidir anar-los a veure. al anar-hi jo anava l'última parlant amb una altra noia i al arribar a on hi era ell jo no vaig dir res, però me'l anava mirant de reull, hi ha haver un moment en que els dos ens vam mirar fixament als ulls, prò ell de seguida va desviar la mirada.
Per què ho va fer? Potser s'avargonyeix d'haver repetit 2n i que jo ho sàpiga? M'estima?
SIUSPLAU NECESSITO AJUDA!!!
InterPersonal

Hola bonica!
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Entenem que tinguis tants dubtes però és molt difícil interpretar una mirada, no creus? De fet, tots dos vau reaccionar igual, tu tampoc vas dir-li res, oi?
Si realment tens ganes de parlar amb ell, potser hauràs de fer el primer pas i apropar-t'hi tu. Però abans de fer res, escolta bé quin és el motiu que t'empeny a fer-ho: en tens ganes tu? Tens ganes de conèixer-lo una mica més a fons? o és que et fa pena? Perquè si t'hi acostes només perquè et fa pena la seva situació familiar.... el pot fer sentir pitjor, no creus?
Així que tu dóna't uns dies per pensar què sents cap a ell i llavors, si vols que hi hagi canvis en la vostra relació, potser els hauràs de provocar tu ;)
Ànims!!
Laia Sala
www.consultajove.cat