MAGRADA MASSA!
Hola! La veritat es que estuc enamorada d'un nen que no conec. Comenso tota la historia i digueume que en penseu.
Vaig estar molt de temps que magradava un nen pero ell no sabia ni com em deia, ho passava una mica malament perque veia que era impossible, a lestiu com que ja no el veia el vaig oblidar perque em va agradar un altre nen (us vaig fer una consulta sobre allo) i finalment le oblidat pero es que al primer dia de curs una nena em va dir que si sabia qui era "(no dic el nom)" vaig dir que no i em va ensenyar el seu instagram i era precios, no em vaig enamorar perque no el coneixia i vivia lluny (Soc de Manresa, i viu a Mataro). Pero per curiositat vaig entar al seu Ask, vaig veure que era diferent a els altres nens, no li importaven les tetes o els culs sino el somriure...
A part que esta bonissim pero quan li demanen fotografia sense samerreta ell deia que era millor amb samerreta, i men vaig enamorar, a part que el seu prototip soc jo, vull dir que li van demanar prototip i era com si mestigues describin a mi! Cada dia vull enarmen a dormir perque penso en ell i mencanta, pero es que no hi ha forma de coneixel!!
Se que no hi ha cap pregunta pero me sentit mes be explicanto.
Agrairia nomes la vostre opinio, per tenir una opinio de aixo sense saber res mes que aixo.
Gracies.
PD. nomes se el seu snap, instagram, ask i nom, res mes.
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Sembla que estàs vivint un amor platònic, no? Els amors platònics solen ser aquells enamoraments cap a persones que no coneixem i que sovint idealitzem. Tu t'has fet una idea de com creus que és ell, però en realitat no saps si ell és així, oi?
Amb això pots fer dues coses: o bé intentar contactar amb ell i conèixer-lo una mica més per veure si realment t'agrada o bé intentar oblidar-lo deixant de seguir-lo a les xarxes socials (Fixa't que si viviu tant lluny serà més fàcil oblidar-lo, perquè no el veuràs cada dia).
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat