*.*.*.*Bat*.*.*.*.*
Fa poc que he començat el batxillerat científic i des del primer dia em vaig posar a estudiar al maxim ja que necessito una nota molt alta per entrar a la carrera de Farmàcia Nutrició humana i dietètica...
El que passa es que m'esta passant algo que no tenia previst i nose que fer... Tinc 16 anys i nomès em va agradar un noi en tota la meva vida i això ja fa 2 anys que ja no m'agrada ni res (erem nomès amics).
Pos el que passsa esque m'esta començant a agradar un noi de la meva classe que es nou...Ni entenc perquè ja que no es del tipus que a mi m'agrada... El noi aquet sempre m'esta mirant i em fico molt nerviosa a les classes... Vull pensar que no li agrado però tampoc vull que li agradi ja que ara nomès em vull ficar als esudis i encara que em demanés per sortir no li diria que si...
Nose que fer, no em vull enamorar i tampoc vull fer-li mal... a mi m'esta començant a agradar pero nose com parar això... La primera vegada que ho vaig fer ho vaig passar molt malament ja que veia com aquell es liava cada setmana amb una altra ...
Nose que ferr....Com puc aconseguir que no m'agradi? Que faig si em demana per sortir? Pff...
PD:estic molt nerviosa nose ni si he escrit amb coherrencia,...
InterPersonal

Hola nieiniei!
Com hauràs vist a vegades és difícil controlar els nostres sentiments o d'aquí ens enamorem. Si el teu objectiu actual és centrar-te en els estudis i no vols cap tipus de relació, no pateixis i endavant! Segueix allò que tu creus que és el que has de fer. Valora quines són ara les teves prioritats i tria aquella opció que t'acosti a elles.
Una manera per aconseguir que no t'agradi és posant una mica de distància entre vosaltres, però si el veus cada dia a classe... la cosa es complica una mica més. Per tant, no serà fàcil. Deixa que el temps vagi posant les coses al seu lloc i centra't a estudiar per aconseguir els objectius que t'has marcat.
Si et demana per sortir, valora en quin punt estàs. Valora si pots seguir amb el mateix nivell d'estudi tenint una parella o si els estudis se'n veuran afectats si comenceu a sortir. Facis el que facis sigues sincera amb tu i amb ell, explica-li els motius pels quals ara mateix no vols tenir una relació amb cap noi! De moment podeu seguir coneixent-vos i sent amics, un cop acabeu batxillerat veureu si seguiu sentint el mateix i si us ve de gust fer un pas més.
No et pressionis per haver de prendre ja una decisió. Segueix com fins ara i veuràs com els teus sentiments van aclarint-se i tens més clar que és el que vols fer.
Esperem que us vagi molt bé i que aconsegueixis el teu objectiu, entrar a la carrera de Farmàcia Nutrició humana i dietètica. Endavant!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat