No se que fer
Bon dia:
Fa un mes que m'agrada el meu millor amic i ell ja sap que m'agrada perque li vaig dir. Ho sap tot 1r i tot 2n. Pro esque sempre que estem bé i que no estem enfadats ve alguna nena de aquelles que nomes vol fotre i fa que encara ens enfadem mes i s'emporta al meu millor amic i de alguna manera fa que s'oblidi de mi.
No se que fer, necesito ajuda, porto un mes aixi i no hi ha manera de que les nenes aquestes parin.
Andrea
InterPersonal

Hola Andrea!
Moltes gràcies per escriure'ns! Sóc la Mariona Busto, psicologa del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP.
No entenem que és exactament això que fan aquestes nenes per fer que us enfadeu i que ell s'oblidi de tu... Ho has parlat amb el teu millor amic això que us passa?
La nostra recomanació és que intentis parlar amb aquestes nenes, sempre des del respecte, per aclarir què és el que està passant exactament. Si no en volen parlar, tranquil·la, no deixis ni permetis que comentaris dels altres et facin passar una mala estona. Recolza't en les teves amigues, en el teu millor amic i centra't en allò que t'aporti benestar!
Esperem que se solucioni aquesta situació!
Una abraçada ben forta i endavant Andrea!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat