Estem parats
Hola bones.
Tinc una relació amb una noia, estem molt bé però l'unica pega que tenim és que no parlem molt, no ens comuniquem gaire. Ho vam deixar l'any passat per aquest motiu, però vam tornar al cap de 4 mesos. Al principi de tot parlavem molt més, ara és com si estiguessim quiets en la relació, cada dia és igual, és una rutina.
Alguna solució?
Moltes Gràcies
InterPersonal

Hola Anonim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
La monotonia és una de les coses que pot desgastar més una relació, ja que pot fer que es torni avorrida... Així que el millor que podeu fer és parlar-ne i més si ja us va passar anteriorment. Què veu fer per solucionar-ho l'altra vegada? Què creus que ha canviat en aquests mesos?
Fixa't que ens expliques hi ha un problema de comunicació entre vosaltres, i la solució passa perquè en parleu. Expliqueu-vos com us sentiu a la relació, quines expectatives teniu, planifiqueu què us agradaria fer junts: potser us agradaria fer excursions per alguna muntanya propera, patinar per un passeig marítim, apuntar-vos a alguna activitat en parella, prendre un refresc en algun centre comercial... Teniu infinitat de plans per fer junts que poden ajudar-vos a trencar la monotonia, a potenciar que parleu més i en definitiva, que la vostra relació de parella millori!
Esperem que us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat