M'he enamorat
Hola, bona nit. Em dic Maria i visc a Barcelona. La cosa es que estiuejo a un poblet de Granada i la meva millor amiga d'allà viu a Almeria. Em va afegir a un grup de whatsapp amb els seus amics i vaig començar a parlar molt amb un (que no he vist mai)i ens em acabat agradant mutuament. Ens ho prenem com si fos una relació, pero cosa que no es ja que es una cosa irreal... abans de estiu aniré a passar uns dies a casa de la meva amiga a Almería pero em fa molta vergonya ja que igual no li agrado o no se... Moltes gràcies!!!
InterPersonal

Hola Maria!
Moltes gràcies per utilitzar el Consultori! Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP.
És normal que estiguis nerviosa i que et faci una mica de vergonya, ja que no us heu vist mai! Però també és molt emocionant, no creus? Fixa't que a tu també et pot passar el mateix, que quan el vegis i el coneguis en persona no t'agradi. Això no voldrà dir que no pugueu seguir sent amics i conversant per WhatsApp.
Si parleu tant per WhatsApp, perquè no parleu de què pot passar quan us veieu? Si tots dos us agradeu, fantàstic! Però valoreu que també pot passar el contrari, o que un dels dos no ho tingui tan clar. Recordeu que si us heu entès tan bé virtualment, d'aquí pot néixer, si més no, una bonica relació d'amistat, que ja veureu si amb el temps i quan us conegueu millor, acaba amb alguna cosa més! ;)
Esperem que us vagi molt i molt bé! Ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història!
Una abraçada ben forta Maria!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat