adicta a l'amor 397
Tinc el problema de necessitar sempre algun noi al meu costat. M'agrada está sola moltes vegades i per tant aquest no seria el problema. Però crec que soc adicta a l'amor, i després em fa mal, però no puc evitar enamorar-me molt ràpid... que haig de fer per no ser així? Com deixo de ser adicta?
InterPersonal

Hola Sandruska!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Estar enamorat és fantàstic! Però fixa't que parles de NECESSITAR sempre a algun noi al teu costat, i això et pot portar a aquesta facilitat d'enamorament de la qual ens parles, ja que per "saciar" la teva necessitat d'estar amb algú pots enamorar-te ràpidament.
Ens expliques que t'agrada estar sola moltes vegades i això està molt bé. Fixa't que si la teva felicitat depèn únicament de que tinguis una relació amb un noi, això et fa una mica esclava... Recorda que la teva felicitat no pot dependre d'una altra persona sinó de tu mateixa, perquè si no, no seràs lliure.
L'amor ha de portar felicitat, no patiment. I si parlem en termes d'addicció, això implica pèrdua de control i sofriment. Per tant, la nostra recomanació és que et dediquis temps a tu mateixa, a conèixer-te millor, a descobrir-te... a valorar els moments en els quals estàs sola, sense parella. Gaudeix de les teves amistats, dels estudis, de la família i sobretot passa-t'ho molt bé!
Una abraçada ben forta Sandruska!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat