Millor amic
Hola mira, jo tenia un millor amic, portavem un any o així portant-nos super be i va ser un curs de p*** mare, pero va arribar l estiu, i sabiem que no ens veuriem perque jo faig un munt de coses i a ell no el deixen quedar gaire, aleshores va anar coneixent noies per grups de whatssapp i que si li molava nose qui o nosequantus i buenu q al principi seguiem parlant i eso i m ho seguia explicant tot, pero va arribar un dia q em va pregubtar ami pels novus i eso i jo li vaig explicar, i dsp al preguntar jo, em diu -i perq t ho he d explicar?
Pff em vaig qedar? Com? Buenu va passar el temps i com q estava enfada i eso no el vaig obrir, van passar unes setmanes i m obre dientme q ja no podiem ser millors amics i xorrades d aquestes, i al pregubtarli jo pq em diu -a tu t ho dire!
I ara q ha començat el curs, doncs ja ni ens parlem i jo estic molt de bajon peq el necessito😭
Bueno gracies per aguantar el meu rollo
Un petonaaas
InterPersonal

Hola Anonim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Fa dies que vas fer-nos la consulta, has pogut esbrinar el perquè d'aquest canvi d'actitud? És normal que et sentis així, si de sobte el que era el teu millor amic deixa de ser-ho sense massa explicacions ni sentit.
Has provat de quedar amb ell per parlar-ne amb tranquil·litat? Estaria bé que poguéssiu parlar-ne amb calma per aclarir què és el que ha passat i valorar de quina manera podeu solucionar-ho i recuperar allò tan bonic que teniu entre vosaltres.
Si ell no té ganes de parlar-ne... no te'n queda una altra que respectar-ho i deixa que el temps vagi posant les coses al seu lloc. En aquest cas pot ajudar-te posar una mica de distància entre vosaltres (física i virtual) per no patir i perquè puguis estar millor. Aprofita per ampliar el teu cercle d'amistats i per recolzar-te en aquelles persones que sí que hi són!
Esperem que puguis solucionar aquesta situació amb el teu millor amic!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat