Ajudaa
Hola ! Soc una amiga de la rosagalan02 i escric desde el seu compte per que jo no en tinc. Doncs el meu problema es que estic pillada per un tio de 16 anys pero es podria dir que aquest no es el meu problema sino que es el meu millor amic i viu molt lluny de mi mes concretament a andalusia i es el nebot de la parella de me mare aixi quan vaig de vacances de nadal o d'estiu ens veiem, el tema es que l'any passat ja m'agradava i jo crec que a ell tambe pero cuan vaig tornar de les vacances de estiu vem estar parlant molt i em va dir que ell estaria amb una noia si no fos perque esta molt lluny i clar crec que soc jo pero aquest estiu tenia novia pero vem sortir a passejar una nit i vem assenyar-nos a un banc i ens vem abraçar i va estar molt carinyos amb mi, massa, i em va insinuar que li agradava i clar jo no se que fer
Pd: no uu publiqeeeu mersiiii💕
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Com saps portar una relació a distància no és gens fàcil, però això no vol dir que sigui impossible! Això sí, caldrà que tots dos ho tingueu clar i estigueu disposats a portar aquests tipus de relació i tot el que implica. La confiança entre vosaltres ha de ser fonamental, ja que tindreu dies de tots tipus i és important que pugueu parlar de tot allò que us preocupi i, evidentment també de tot allò que us faci feliç.
No sabem si aquest noi encara està amb la seva nòvia... si és així, hauràs de respectar la seva decisió. Si pel contrari ja no està amb ella, parleu del que sentiu i valoreu si teniu ganes i us veieu en cor d'iniciar la vostra relació. Pensa que avui en dia les xarxes socials, el WhatsApp, el Skype... ens ho posen molt més fàcil per estar en contacte amb les persones que estimem i que viuen lluny. També us podeu escriure cartes a mà, és molt bonic, i sempre fa molta il·lusió rebre una carta d'algú especial a la bústia de casa ;)
Esperem que en pugueu parlar i que la vostra relació us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat