Urgent
Hola! Tinc un problema, i es que quan vaig començar l'escola, vaig veure un noi que em va agrsdsr molt, jo m'hi vaig acostar a pregntar-li a quin curs anava ja que era nou, i em va dir que a primer de batxillerat, i el problema esque jo tinc 13 anys i vaig a 2n d'Eso i apart em vaig quedar parada davant seu i la meva amiga es va començar a riure i em temo que ara m'odii. Le vist varies vegades per l'escola, però lo màxim que li he dit és hola, no se com acostarme a ell pero estic una mica pillada...no se si tinc gaires posibilitats, oer la edat i tal..jo crec que no, pero si em podeu ajudar us ho agrairia!
Pd: no ho pobliqueu si us plau!🙈
InterPersonal

Hola Anònima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Nosaltres tampoc podem saber si tens possibilitats o no amb ell, ni si també li agrades. En principi l'edat no hauria de ser un problema si tots dos us agradeu i respecteu els ritmes i moments vitals de cada un.
Teniu alguna amistat en comú que pugui fer de pont i te'l presenti? Creus que hi ha alguna manera d'acostar-te a ell i començar a conèixer-vos? Us seguiu per les xarxes socials? Fixa't que hi ha moltes maneres d'acostar-se a algú i començar primer amb una relació d'amistat, més endavant ja es veurà si entre vosaltres passa alguna cosa més. Som conscients que pot fer vergonya i cert respecte (per la diferència d'edat, perquè t'agrada...), per tant tria l'opció amb la qual tu et sentis més còmoda.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat