No parlem pero m'agrada
Hola adolescents
Tinc un problema, i és que he arribat nova a un institut i el primer dia m'enamori d'un noi de la meva classe. El problema és que no he parlat amb ell, sóc massa timida per acostar i ell té nòvia, i si m'acosto no sabria que dir-li.
Que puc fer?
Salutacions i gràcies!
InterPersonal

Bon dia Darkness Nathan Wormhole,
Sóc Carlota Portabella. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Sovint la timidesa no ens deixa fer allò que realment voldríem, i com més ho evitem més ens costa afrontar-ho. Per tant, et recomanem que quan vegis que la timidesa "treu el cap" intentis fer-li front i no deixis de fer allò que faries si ella no hi fos.
Si vols acostar-te a aquest noi, vés fent petits passos, no vulguis fer-ho tot de cop, ja que d'aquesta manera et serà més difícil. El primer que podries fer, per exemple, és saludar-lo quan te'l creuis per l'institut. Un cop això ja no et faci vergonya, podries plantejar-te fer un pas més, com per exemple, veure quines coses teniu en comú per poder fer-li alguna pregunta que pugui donar lloc al diàleg, com per exemple, preguntar-li per alguna cosa de classe, dels deures, d'algun examen... i així a poc a poc vas trencant el gel.
Dius, però, que ell té nòvia, potser hauries de plantejar-te si vols posar-te en mig d'una relació, o si el millor seria respectar que ell té parella i plantejar-te'l, de moment, únicament com una amistat.
Molts ànims!
www.consultajove.cat