AMOR
No se si tu em podras ajudar pero esper-ho que si.
Aquest any ha entrat un noi nou a l'escola, ell hi jo ens mirem els ulls hi aguntem la mirada,ens fem risetes, el problema es el seguent: ell es d'un curs menys que jo, hi nose ven be com
explicar-ho.Casi tothom pensa que les parelles son el noi mes gran hi la noia mes jove, ja se que tothom diu que l'edat en l'amor no importa, pero jo crec que aixo es quan una relacio es veu que va mes enserioets mes gran, pero en aquesta edat et poden mirar raro i coses aixi.L'altre cosa es que no parlem gaire ara que hi comencen ha haver-hi pistes de gel m'agradaria invitar-lo a patinar amb mi ell hi jo sols pero nose quan ni com fer-ho hi necesito ajuda.
Es dificil de entendre pero m'aniria de fabula aquesta ajuda.
InterPersonal

Hola!! el que et passa és completament normal, de fet tu mateixa ho dius que l'edat en l'amor no importa, però entenc perfectament la teva preocupació, sé perfectament que per més que volguem pensar que no importa ens afecta d'una manera o una altra. A vegades hi ha casos en què dos persones nascudes en dos anys diferents es porten només 15 dies de diferència en realitat, per exemple un nen nascut l'1 de gener del 2014 i una nena nascuda el 30 de desembre del 2013 en realitat només es porten un parell de dies, però alhora d'escolaritzar-los els posen en cursos diferents, no? i la nena a mesura que creixi sempre es veurà un any més gran que el nen, quan tan sols es porta dos dies amb ell! Ho veus? l'edat sempre és relativa, però quan esteu a l'institut el fet que algú vagi un curs per endavant o per endarrera ens influeix, això segur! Si aquest noi t'agrada tant i tu a ell, no et tallis per aquest fet, fes el que et mana el teu cor i ja veuràs que aquest problema es farà petit, no et preocupis que segur que tot anirà bé!
Molts ànims i gràcies per confiar en mi!
Marina Marull www.interpersonal.cat